dilluns, 11 d’agost del 2014

I VA ARRIBAR EL DIA...


El dia 25 de juliol vaig defensar el meu TFM, La poesia a l'aula: proposta didàctica per a Educació Secundària, davant del tribunal del Màster.

Després de treballar amb els alumnes de l'IES 9 d'octubre aquesta proposta, vaig començar a donar forma a aquest treball. Han estat uns mesos de molta faena i de molts mals de cap, però he de dir que estic molt orgullosa del resultat del meu treball i vaig eixir molt contenta de la defensa.

He gaudit moltíssim amb aquesta proposta didàctica i he aprés tant dels alumnes com de tot allò que m'ha envoltat. He viscut una gran experiència i espere poder continuar treballant aquest gènere que tant em fascina i, així, poder apropar-lo als alumnes. És per això que, per tal que aquest blog no quede en l'oblit, he decidit que continuaré publicant cosetes relacionades amb la poesia!

I després del dia que tots esperàvem amb molts nervis... Ja podem dir que oficialment som PROFESSORS D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada